Jeseniky - Unterkunft - Pensionen

Jeseniky Info - das touristische Informationsportal
Wanderkarten Fotogalerie Handydienstleistung. Temperaturen Web-Kameras
Last minute Unterkunftanzeige Offerte Arbeitsanzeige Gebirgsbekanntsch.
 Gebiet wählen

Transport

Penzion Pavel - Lipová lázně

Print

Penzion Pavel vás zve do horské malebné obce Lipová - lázně v chráněné krajinné oblasti Jeseníky. Penzion nabízí ideální ubytování na horách, nachází se na louce pod lesem (50 metrů od Ski areálu Lázeňský vrch - večerní lyžování na osvětlené sjezdovce) v příjemném, tichém a zdravém prostředí na okraji areálu Lázně Dolní Lipová v Jeseníkách. V penzionu je 30 lůžek s možností přistýlek, společenská místnost, TV, video, velká zahrada, oplocené parkoviště přímo u penzionu, dětský koutek na zahradě, ohniště s posezením, volejbalové a nohejbalové hřiště, půjčovna sportovního nářadí a kol. Přímo nad penzionem se nacházejí čtyři lyžařské vleky a sjezdovky různé obtížnosti. Penzion je ideálním výchozím místem pro návštěvy turistických zajímavostí blízkého okolí, např. krápníkové jeskyně Na Pomezí, lanová dráha z Ramzové na Šerák, přírodní rezervace Rejvíz, zámek Jánský Vrch, rozhledna Zlatý Chlum, koupání v zatopených lomech, projížďky na horských mini kárách na Ramzové, Priessnitzovy lázně a mnoho dalších.

Adresa:
Jak se k nám dostanete:
Autem:

• od Jeseníku (Polska):
  • Po silnici I/60 do Lipové - lázní, odtud na křižovatce pokračovat rovně po silnici II/369 směr Hanušovice, v pravotočivé zatáčce odbočit doleva na most přes říčku Staříč, 200 m k penzionu.

• od Bruntálu (Opavy, Ostravy):
  • Po silnici II/452 směr Vrbno pod Pradědem, odtud pokračovat po silnici II/451 a II/450 přes Bělou pod Pradědem do Jeseníku - Bukovic, na křižovatce u čerpací stanice Agip odbočit doleva na silnici I/60 směr Lipová - lázně, dále jako od Jeseníku.

• od Šumperka (Olomouce, Brna, Vysočiny):
  • Po silnici I/44 směr Jeseník, přes Červenohorské sedlo a Bělou pod Pradědem do Jeseníku - Bukovic, na křižovatce u čerpací stanice Agip odbočit doleva na silnici I/60 směr Lipová - lázně, dále jako od Jeseníku.

• od Hanušovic (Prahy, Hradce Králové, východních Čech):
  • Po silnici II/369 směr Jeseník, přes Ramzovské sedlo do Lipové - lázní, ve dolní části obce Lipová - lázně odbočit před lázeňským areálem doprava na most přes říčku Staříč, 200 m k penzionu.

Autobusem:
    Nejbližší autobusová zastávka "Lipová-lázně,,lázně".

Vlakem:
    Nejbližší železniční stanice "Lipová Lázně".

Reservierung oder Fragen an die Betreiber
    E-mail Adresse *
    Zahl der Personenerwachsenekinder
    Ihre weiteren Wünsche und Bemerkungen:
    * die mit einem Stern markierten Felder müssen ausgefüllt werden, sonst wird die Bestellung nicht akzeptiert